Milani Liquif'eye Kajal

Carina (Som ni alla känner som Total Beauty)köpte med sig lite smått och gott till mig från USA för ett bra tag sedan och detta var en av grejerna jag var som allra sugnast på efter att Temptalia hade visat(och hyllat) några av dessa eyeliners i sin blogg.  Milani's Liquif'eye är en kajalpenna med otroligt krämig formula, och pigmenteringen är underbar och intensiv.
Min svarta penna blir mer nattsvart än någon annan penna jag använt förut. Produkten glider på utan några problem både på övre fransraden och på vattenlinjen och sitter bättre än någon annan kajal jag har testat. Jag gillar faktiskt denna så mycket att den nästan helt har ersatt min favorit Feline från MAC som jag vet är väldigt omtyckt. Kan ni få tag på någon av dessa så slå till, för dom är helt fantastiska!

Pris: Dryga 6 dollar hos Target, runt 7-8 på Ebay.
Finns i: 8 färger.
Mitt betyg: 5/5, Simply the best!

Kommentarer:

1 Caroline | Makeupedia.se:

Finns hos Cherryculture! Milani har en massa fint jag vill ha just nu :)

2 Ninni:

Spännande, ska hålla utkik om jag kommer till L.A i februari...

3 kerstin:

Imponerande svärta!

4 FruVesa:

Den verkar ju helt underbar!

5 Honi:

Caroline: Det är ett bra tips, det hade jag helt glömt! Är sugen på fler färger av dessa eyeliners faktiskt, kanske borde kika in på Cherryculture när dom har någon av sina reor :)



Ninni: Ohh har helt missat att du ska till LA, hoppas du får en fin resa!



Kerstin: Ja jag blev faktiskt riktigt imponerad när jag testade den första gången!



Fru Vesa: Det är iallafall min nya favorit!

6 Hanna:

SV: Tackaaar, och jag tackar min #210-pensel från MAC för det, den är helt fantastisk :D

Kommentera här: