Goodiebox - Februari 2012

Ni känner säkert allihop till Birchbox, Glossybox och liknande koncept och nu tänker jag berätta lite om Goodiebox som är en dansk version. Jag har gått och varit avis på dom fina Glossyboxarna som trillat in hos mina favoritbloggare dom sista månaderna och gått och väntat på att en dansk version skulle släppas, och Goodiebox var svaret! Goodiebox är en prenumerationsservice som kostar 119 kr i månaden (99 kr för mig som skrev mig upp tidigt) och innebär att man får en fin låda med ett gäng skönhetsprodukter hem i brevlådan. Vad säger ni, vill ni se vad jag får i kommande Goodieboxes även fast det är ett danskt koncept?
 
 
I månadens box hittar vi:
Max Factor 2000 Calorie Mascara (Fullstorlek)
TBS Body Butter Moringa
Weleda Handkräm Havtorn
Essie Nagellack Jag-U-Are (Fullstorlek)
Chokladdoppade lakritsmandlar (Extra produkt)
TBS Nutriganics Smoothing Serum (Extra produkt)

Kommentarer:

1 Linda Marie:

Åhhhh, jag vill ju också ha den! Tycker vi gör som Tina föreslog på Twitter, vi skaffar alla en c/o adress hos dig! ;)Mest sugen blev jag faktiskt på Essie-lacket, ser superfint ut! :)

2 Kashaya:

Åh så roligt med sådan boxar!

3 Honi:

Linda Marie: Absolut, ni hojtar bara så langar jag! ;) Essielacket är underbart, rött med lite guldigt skimmer!



Kashaya: Födelsedag varje månad känns det som! :)

4 Wysteriia:

Självklart så vill vi se :D

5 BEAUTY SECRETS:

Jo så klart vill vi se! Vilken underbar box! Kanske även bättre innehåll än Glossybox?:)

6 Lotta:

Klart vi vill se!

Tycker nog också att denna verkar lite bättre än Glossybox. Har inte börjat med det än, men jag är ju ganska sugen på det!

7 Veronica:

Oh! Godis är ju aldrig fel! :-) Eller ja, allt i lådan var ju "godis" på sätt och vis

8 Honi:

Wysteriia: Då kan ni vänta er goodiebox inlägg varje månad framöver! :)



Beauty Secrets: Jag blev iallafall mycket positivt överraskad :) Tycker innehållet är kanon.



Lotta: Jag tycker det är ett fantastiskt innehåll, Essie lack och ny mascara, score!



Veronica: En låda med skönhetsgodis och godis! Kan ju inte bli bättre ;)

9 Awesome Chemistry:

Oj, vilket kanoninnehåll! Nu vill jag ha den också...

10 Skincare by Malin R:

Jag blir allra mest avis på de chokladdoppade mandlarna! MUMS ;)

11 felicia - fotokobran:

funderat på något sommarjobb än? :D

12 Honi:

Awesome Chemistry: Flytta hit till danmark vettja! ;)



Skincare by Malin R: Ja dom gick inte av för hackor ;)



Felicia: Sommarjobb? Jag har fast jobb vid sidan av mina universitetsstudier :)

13 Emilie:

Jag får nog flytta hem till dig ett tag så jag kan få några av danmarkslådorna :P

14 Sara:

Vilken kanonlåda - och toppen med fullsizeprodukter som överstiger priset på tjänsten!

Ser fram emot att få en kik på innehållet i kommande lådor också :)

Trots att man vet att man betalt prenumerationen själv känns det ändå som lilla julafton när boxen trillar in med posten :)

15 Kerstin:

Wow, vilken fångst!

16 Honi:

Emilie: Du är välkommen! ;)



Sara: Ja det är ju värt mer än dubbla priset på lådan, så jag är mer än nöjd! :) Alltid kul att ha något att se fram emot!



Kerstin: Ja den gick inte av för hackor må jag säga!

17 Nailtastic:

Ja, jag vill se! :-)

18 Honi:

Nailtastic: Då kör vi på det kommande månader också! :)

19 Linda:

Åh vilken box. Jag prenumererar på GlossyBox
Men tror jag måste ha en sån också :)
Är det från Danmark?
Förstod inte mycket av det som stod på deras hemsida.
Skickar dom till Sverige??

Svar: Jepps det ær en dansk version av glossybox och birchbox, eftersom jag bor i danmark. Tror inte dom skickar till Sverige tyværr :(
Anna

Kommentera här: