FOTD - Lipstick Jungle

Här kommer en dagens (fast från förra veckan tror jag det är)och jag har för en gångs skull lyckats få med både närbilder och ansiktsbilder, Murphy's law go screw yourself! Idag blev det enkelt med relativt top-heavy ögon med mycket kajal och mascara. Enkelt och tjusigt tycker jag! Som extra får ni också med en underbart härlig sång vid namn Lipstick Jungle av den otroligt fantastiska sångaren Newton Faulkner. Mina ögonbryn gillar mig inte idag heller, jag har gett upp hoppet om att någonsin få styr på dom så ni får stå ut tills jag hittar en trollkonstnär a la Bjutiful Me som kan få styr på dom åt mig...
 
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance Lemon Drop
L'oreal Infallible Eyeshadow Hourlglass Beige
Eyeko Grafitti Pen - Black
Lancome Hypnose Mascara
MAC E/S Shroom (highlighter)
Isadora Brow Pencil 22 Light Brown
Nivea Stay Real Foundation - Vanilla
Revlon Lipbutter - Strawberry Shortcake

Kommentera här: