FOTD - Green Opal

Idag testar jag skuggan Green Opal från Lily Lolo, en urläcker skugga i skimrigt grönt som jag av någon underlig grund inte visat på bloggen ännu. Swatches på den och ett rouge från Lily Lolo kommer så småningom! Dom bruna tonerna jag använt kommer från Wet N Wild's Comfort Zone palette som jag visat här, dröm att jobba med. Alldeles innan mitt hår ska tvättas blir det ungefär lika stort som Michelinmannen, sådär fluffigt och läskigt och går inte att göra något med så jag tänkte att jag skulle bjuda på en bild på fluffet!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GOSH Eyeshadow Stick - Love That Beige
Wet N Wild Comfort Zone palette
Lily Lolo Eyedust - Green Opal
Max Factor Kohl Pencil 010 White
Eyeko Grafitti Pencil - Black
Lancome Hypnose mascara
E.L.F Eyebrow Kit - Light

Kommentarer:

1 Kerstin:

Supersnygg sminkning! Jag har en Green Opal påväg till mig också :)



FLuffet är fint tycker jag!

2 Ninni:

Jättefint, älskar sånna där guldiga nyanser.

3 Linda:

Skuggan ser jättefin ut :) tycker håret är fint så :)

4 Skincare by Malin R:

Jag är SÅ HÄR kär i Green Opal. Jag har använt den jättemycket men inte lyckats ta några fina bilder på den. Jag tycker aldrig att bilderna gör den rättvisa!

5 Annie:

Åh vad fint!

6 roxcat:

Så fint, jag gillar verkligen färgkombinationen!

7 Lotta:

Gud va' snyggt! Fina färger tillsammans, väldigt tjusigt!

Fluffet är också snyggt!

8 Honi:

Kerstin: Skuggan är verkligen läcker! Fluffet säger tack (Fast det är borta nu, thank god for hårtvätt!).



Ninni: Jag också, denna och E.L.F's mineralskugga liknar verkligen varandra.. Borde göra en jämförelse på dessa grönguldiga toner!



Linda: Tack! :)



Skincare by Malin R: Den är svårfotad och lite svårswatchad men såå såå fin!



Annie: Tack fina! :)



Roxcat: Väldigt användbara färger och otroligt lättburna :)



Lotta: Tack! :) Tycker färgerna är så fina ihop.

9 Aida:

Galet snyggt!

10 Honi:

Aida: Tack fina!

11 Bella:

va duktig och fina du är.

12 Honi:

Bella: Vad gullig du är!

Kommentera här: