Nytt i lacklådan: Fyra godbitar

Jag har suktat efter dessa fyra lack sedan jag såg dom, så jag passade på att köpa dom nu och ge mig själv en liten present som muta för väl utförd uppsats/avhandling som jag lämnade in och försvarade för ett tag sedan.
 
Mest pepp är jag på The Living Daylights och It's a Trap-eze! Glitterbomber till julen säger jag bara ja tack till, funderar bara på vilket lack jag ska lägga The Living Daylights på... Hojta om ni har några ideer!
 
Alla lack förutom Essie-lacket är köpta på Ebay. Essie-lacket hittade jag väldigt otippat i min mataffär för små 30 kronor tror jag det var, fynd!
 
 
Color Club - Glitter Wonderland och O.P.I - The Living Daylights (Skyfall kollektionen)
 
Essie - Sew Psyched och China Glaze - It's a Trap-Eze! (Cirque The Soleil kollektionen)

Kommentarer:

1 Sofie:

Jag hade sett flera lägga The Living Daylights på ett Nude-färgat lack och tyckte det var så himla snyggt!

Så det var vad jag gjorde när jag fick hem mitt, la det på Don't Pretzel My Buttons. Tyckte det blev riktigt snyggt faktiskt! :)

Svar: Bra förslag, ska se om jag har något bra nude-lack som kan få agera canvas!
Anna

2 Sleepy Elin:

Color Club Glitter Wonderland är så snygg! Du kommer garanterat älska den! :)

Svar: Jag älskar det redan! :)
Anna

3 Anonym:

Fina, särskilt glitterlacken!

Svar: Blir skitspännande att testa dom :)
Anna

4 roxcat:

Vilka snyggingar du har fått hem!

Svar: Man kan ju inte låta bli när det är så billigt på ebay!
Anna

5 Nailtastic:

Mycket fina val du gjort! Ser fram emot att läsa om vad du tycker om dem. :-)

Svar: Det blir spännande att testa må man säga!
Anna

6 Wysteriia:

China Glaze - It's a Trap-Eze! blir jag nyfiken på :D

Svar: Kommer lastat!
Anna

Kommentera här: