Mac Aprés Chic - 2013

 
Den 8e Januari släpps MAC's nya kollektion Aprés Chic som bland annat innehåller ett helt gäng härliga Mineralize-produkter, läppstift, borstar och lack.. Det jag är mest sugen på är absolut ögonskuggorna som ser hur härliga ut som helst. Jag har velat testa Mineralize skuggorna länge nu, men har aldrig riktigt fått tag i dom färger jag har varit sugen på. Frost at Midnight skuggan ser himla fin ut och jag skulle kunna tänka mig Mineralize Blush Gentle och Mineralize Skinfinish i Stereo Rose också!
 
Jag har fått en eyeliner och ett tinted lip balm hem för påseende, så det dyker upp omdömen och bilder på dessa två så snart som möjligt (Men jag kan avslöja att jag gillar eyelinern riktigt mycket, ni kan se den in action i min senaste favoritvideo!).
 
Mineralize Blush (255 kr) - Amber Glow, Alpine Bronze och Gentle
Mineralize Eye Shadow (200 kr) - Ice, Winter Pursuit, Silver Birch, Frost at midnight och Fireside
Lipstick (195 kr) - Warm Companion, Cozy up, Haute Altitude, Aprés Chic och Hot Chocolate.
Mineralize Tinted Lip Balm (210 kr) - Stay Warm!, Slightly Nude, Pure & Tender, Nice & Simple och Rosy Romance
 
Mineralize Skinfinish (295 kr) - Porcelain Pink och Stereo Rose
Nail Lacquer (150 kr) - Hangin' Loose och Dangerously Fun
Pro Longwear Eye Liner(210 kr) - Mountain Air, Snow Shadow, Rich Experience, Night Trail och Black Ice
Zoom Waterfast Lash (180 kr) - Black
Brushes - 287 Duo Fibre Eye Shadow (330 kr) och 187 Duo Fibre Face (455 kr).
 
 

Kommentarer:

1 Emma:

Jag bli som vanligt sugen på läppstiften och rougen :)

Svar: Läppstiften ser mycket fina ut, rougen likaså. Det kan bli en dyr historia det här :p
Anna

2 kerstin:

Kajaler och skuggor lockar mig!

Svar: Skuggorna ser himla fina ut, tror jag får hänga på låset på den danska mac-hemsidan och köpa några av dom!
Anna

Kommentera här: