Depend - Jul 2012

Som vanligt släpper Depend en julkollektion med sina minilack, och jag tänkte att vi skulle ta oss en liten titt på vilka färger dom bjuder på i år. Det är riktigt mycket glitter och metallic, och det passar väl fint till vintersäsongen tycker jag. Dom lack som intresserar mig allra mest är 276 som ser ut att vara ett flerfärgat glitter i en hallonröd bas, 277 som är ett rött/silver glitterlack samt 280 som är mörkt lilablått med vad som ser ut att vara prismatiskt glitter. Lacken ska finnas ute i butik nu och kostar som vanligt 25 kr/stk.
 
Vilka gillar ni? 
 
276, 277, 278 och 279
 
280, 335, 336 och 337
 
338, 339, 340 och 341
 
OBS: Låna gärna bilderna, MEN kom ihåg att länka tillbaks till mitt inlägg och uppge källa!

Kommentarer:

1 Sleepy Elin:

Åh, den rosa har jag hållit i flera gånger... Jag måste nog köpa den! :)

Svar: Det är ju iallafall inga stora pengar man har slängt i sjön om det inte är en höjdare :p
Anna

2 kerstin:

Jag har testat några av glitterlacken och gillar dem mycket!

Svar: Har sett dina NOTD's, dom ser himla fina ut!
Anna

3 Ann-Sofie:

Jag gillar 276, 277, 279 och 280. Superfina verkligen!

Svar: Jag är så sugen på 280!
Anna

4 Lotta:

Jag vill ha alla glitterlacken! Ja jag skulle kunna tänka mig alla utom nr 340.

Svar: Glitterlacken är så fina! Tror jag måste kika förbi Matas imorgon och se om dom har fått dom!
Anna

5 Stephanie:

Hade lovat mig själv dyrt och heligt att inte köpa ett nagellack till. Kom precis hem ifrån stan med nr 280.

Svar: Shit happens ;) Jag försöker tvinga mig själv att inte gå förbi min lokala sminkbutik.. Kommer garanterat köpa något :p
Anna

Kommentera här: