Nagellackssamling 2012

 
Jag har något spännande till er idag, en titt på min nagellackssamling i både video och bild-form. Det är många av er som har frågat om jag inte kan visa detta, och även om min samling är relativt liten om man jämför med många andra nagel och skönhetsbloggerskor/youtubers så är jag glad och nöjd med den. Jag rensar ofta och ger bort lack till vänner och bekanta, men genom mitt jobb och genom bloggen så får jag många nagellack för att testa och då växer samlingen rejält. Om ni är nyfikna på någon av färgerna så hojta till så ska jag se om jag kan komma ihåg vad just den färgen heter. PS: Klicka gärna på kugghjulet på videon och ändra till HD kvalitet. Jag har filmat med min telefon så det kanske är lite skakigt, men jag hoppas att der fungerar ändå.
 
För övrigt har jag tydligen helt glömt hur man pratar svenska, så om ni tycker att jag snackar nonsens så är det därför. Så går det om man bor i Danmark i fyra år, tydligen! Här kommer lite bilder också:
 

Kommentarer:

1 Dess - Drömteori:

Ååååh, godiiis!

Svar: :D
Anna

2 FruVesa:

Åhh vad jag älskar att glutta på andras samlingar!

Svar: Det gör jag också, så jag tänkte att jag skulle dra mitt strå till stacken också!
Anna

3 Ninni:

Superfin samling! Jag gillar din dialekt!

Svar: Tack! Jag tycker den är så underlig, när jag har pratat bred norrländska i nästan 20 år.. :p
Anna

4 Linda:

Jättefin samling, såå kul att kika på andras samlingar :)
Åh jag hatar clowner jag med, totalt livrädd :s

Svar: Yuck, det är nog min största rädsla! Och tack :)
Anna

5 kerstin:

Kul att se!

Svar: Älskar att se nagellackssamlingar så jag tänkte att jag också kunde bidra lite!
Anna

6 Sandra:

Vilka är de svart/grå lacken från China Glaze på översta raden?
Jättekula att se din samling också =)

Svar: Det skulle gärna vara Tinsel Town och Cosmic!
Anna

7 Nailtastic:

Härligt inlägg, älskar att kika på folks samlingar. :-)

Svar: Jag också, tycker det är spännande att kika in hos andra :) Oavsett om det är samlingar eller en tur runt i lägenheten!
Anna

8 Johanna:

Det lite gula från china glaze på hörnan bland de rosa, är det lighthouse? Om inte, vilket är det? Måste ha det! :)

Svar: Det är Lighthouse, du har helt rätt! :) Det är mycket tjusigt, speciellt ovanpå svart eller lila.
Anna

9 Johanna:

För övrigt, så fort jag hörde att du trodde att det var mellan 100 och 150 slog min tvångstanke in och jag blev tvungen att räkna. Kom upp i 142, bara så du vet ;)

Svar: Fniss, så hade jag rätt! Planen var att jag skulle räkna dom igår men den lilla gnällmajan i videon gjorde mitt liv omöjligt så jag gav upp! :) Tur jag har dig!
Anna

10 Sanna:

Jäklar vad lack :)

Svar: Och jag tycker ändå att jag är en av dom med minst lack i skönhetsbloggarvärlden :p
Anna

11 Terese :

När du ger bort eller så, kan du inte gr/skicka till någon läsare någon gång? :) Älskar bloggen förresten! :)

Svar: Det brukar bli så omständigt, jag har en låda som mina vänner kommer och plockar från istället :) Mycket smidigare.
Anna

Kommentera här: