Essie Höst 2012 - Stylenomics

Essie släpper till hösten 2012 en kollektion vid namn Stylenomics som består av sex härligt dova höstiga lack. Om man läser lackens namn och kikar lite på vad namnen egentligen betyder så kan man hitta inspiration från  både ekonomi, skolstart och personlig stil. Lacken i sig känns klassiskt höstiga med sina dova toner, men jag tycker också att den är lite julig med dom röda lacken blandat med det gröna. Det är just det gröna lacket Stylenomics som har fått ge namn till kollektionen, och det ser verkligen ut som ett riktigt höjdarlack. Vad tycker ni om kollektionen? Spännande eller förutsägbar?
 
Lacken heter: Skirting the Issue (Burgundy), Recessionista (Magenta), Head Mistress (Red), Stylenomics (grön), Don't Sweater It (Mauve) och Miss Fancy Pants (Greige)

Kommentarer:

1 Dess - Drömteori:

De kan såklart inte låta bli att klämma in två beiga nudelack, hehe. Men de andra färgerna känns höstiga och mysiga!

Svar: Lite sådär typiskt Essie att klämma in antingen något Beige eller något rött tycker jag ;) Oh well!
Anna

2 kerstin:

Inte så dumma, men ändå ganska förutsägbara. Jag tror att jag har dupes till de flesta redan....

Svar: Ja jag vet inte jag, lite för många röda för min smak men det gröna ser mycket fint ut.
Anna

3 FruVesa:

Det gröna lacket får gärna flytta hem till min Helmer.. =)

Svar: Samma här!
Anna

Kommentera här: