EOTD - Neutral with a twist of lime

Jag var sugen på något vardagsaktigt, men det brukar jag ofta tycka är lite tråkigt så jag glammade upp en annars totalvanlig halvsotig look med lite guldgrönt på locket. Testar även ny eyeliner i form av en Megaliner från Wet N Wild och tycker att den var väldigt trevlig. Det kanske inte syns på bilderna, men på mitten av locket har jag tonat in en total guld-blingig skugga från Makeupstore i det gröna för att fånga ljuset.
 
Produkter:
Gosh waterproof eyeshadow stick - Love that Moss!
Wet N Wild Comfort Zone palette (Grön skugga samt den beiga till att highlighta ögonvrån)
GloMinerals gloSmoky eye kit (Skugga nr 3)
Makeupstore Microshadow Famous (guld)
NYX Slide on Pencil - Pure White
Wet N Wild Megaliner - Black Sparkle
Isadora Dynamic Lash Mascara - Black
E.L.F Brow Kit - Light

Kommentarer:

1 Anonym:

Mycket snyggt! Ser ut att kunna matcha Peridot :)

Svar: Det har jag inte tänkt på, det har du rätt i!
Anna

2 sellwins skönhetsblogg:

Jättefint! Älskar kombinationen av färgerna.

Svar: Tack! :) Tyckte att det kunde bli lite roligare med grönt och gult, det kan ju tonas ner också så det inte ser så "knalligt" ut.
Anna

3 Mia:

så fint skimmer i skuggorna =)

Svar: Tack! :)
Anna

Kommentera här: