Schwarzkopf got2b 2 sexy hair spray

Schwarzkopf got2b 2 sexy hair spray är en hårspray som sägs ska hjälpa till med att bygga volym samtidigt med att den ska ge stadga. Det är rekommenderat att man inte sprayar så mycket åt gången då håret lätt kan klistra ihop om man råkar applicera för mycket. När jag använder hårspray så använder jag det till två olika användningsområden:

1. Till att spraya ner flygande hårstrån eller få en backslick hästsvans till att se just backslick ut. Till detta fungerar den OK, det är lite svårt att applicera produkten och lite svårt att dosera precis rätt dock. Det går att få till men det tar bara längre tid.
2. Till rock-ruffset! Att bygga volym gör detta spray väldigt bra tycker jag, och när jag vill åstadkomma rockruffset så spelar det ju ingen roll om några hår klistrar ihop lite då det bara brukar ge lite extra charm till håret.

Vi känner väl alla till dom gånger man nästan kvävt sig själv i doften av hårspray när man sprayat lite extra mycket i håret. Fear no more! Detta spray doftar hallon (Ja, på riktigt) och har inte fått mig att känna det som om jag ska kvävas en enda gång. Varför finns det inte fler hårspray som doftar såhär gott? Kan tänka mig hur mysigt det hade varit med ett vaniljdoftande hårspray, mums! Hållbarheten i hårsprayen är relativt medelmåttig men jag gillar att den har en helt annan doft än normala hårspray och att den hjälper till med att bygga rejäl volum.
Pris: 79 kr.
Mängd: 300 ml.
Finns hos: Eleven.se.
Mitt betyg: 3/5, medelmåttig men kul med hallondoften.

Kommentera här: