Essie Poppy-razzi Sommar 2012

Från vänster: Lights, Camera, Action & Bazooka.
 
Här under veckan som kommer har Essie internationellt produktsläpp på sin nya sommarkollektion Poppy-razzi, som innehåller fyra underbara varma knalliga färger(jag har dock inget specifikt släppdatum för Sverige). Kollektionen är redan ute i USA och finns alltså att tillgå på eBay och hos head2toe (för att nämna en etailer).  Swatches på hela kollektionen kan man hitta hos Polishaholic. Själv skulle jag absolut kunna tänka mig korallfärgade Camera(Som jag faktiskt klickade hem igår) eller knalligt orangea Bazooka, och jag tycker det är jättekul att Essie mer och mer börjar få in färg i deras annars så neutrala sortimang. Vad tycker ni om kollektionen?

Kommentarer:

1 Carina (TotalBeauty):

Jag fick se hela kollektionen Live i fredags, och jag måste säga att den är lääääcker ...

2 Honi:

Carina: Mycket kul! :) Får snart hem mitt lack och jag är säker på att jag blir lika betagen som ni blev!

3 Tove (Ytliga saker):

När du beställer Essie från Head2toe, får du den breda penseln då? Jag beställer från Nailsupplies och får den smala salongspenslen nämligen. Jag vill hellre ha den breda.

4 Kerstin:

Jag gillar verkligen färgerna här!

5 Honi:

Tove: Oh det vet jag faktiskt inte, det var rätt länge sen jag beställde därifrån.. Jag skulle ju tro att dom nya kollektionerna har den breda penseln men att många lite äldre kollektioner fortfarande har den smala. Maila H2T och fråga? Dom brukar vara hjälpsamma :)



Kerstin: Jag också, ovanligt härliga färger för att vara Essie!

6 josefine:

åh, vilka härliga sommarfärger :) såna färger man blir glad av att se! gillar essie mer & mer.

7 Honi:

Josefine: Samma här, är normalt inte mycket för klassiska lack men nu har dom börjat bli mer och mer edgy :)

Kommentera här: