Depend - Sommar 2012

Nu när jag ändå varit igång med att visa bilder på Depends Magnetic kollektion (och dessutom tipsat er om deras holografiska kollektion som utkommer i vecka 21) så tänkte jag att jag skulle ta och passa på att visa sommarkollektionen också. Sommarkollektionen släpps i vecka 19 och består av 12 minilack som i sedvanlig ordning kostar 25 kr /st. Personligen föll jag som en fura för alla lack på andra raden, och då speciellt det lila (Ni känner mig vid detta laget, same old same old!). Vad tycker ni om kollektionen?
307, 309, 311, 308
314, 313, 310, 316
315, 317, 297, 312

Kommentarer:

1 Pamsan:

Jag ser många godingar där. Håller med om det lila. Undrar om det gröna är en dupe till IsaDora Marzipan. Faller hur som helst för den gröna härliga nyansen. :)

2 AnnaKaize:

Jag är också en sucker för lila i alla dess former, men 297 0ch 312 är också helt i min smak. Tänkte dock ta och testa nåt fint koralligt nu, så det får bli ett par stycken från den övre raden också :)

3 Frida (Pygmeisk):

sv: åh vad synd att du inte kan komma :( Vore roligt att ses! kram

4 aliengirl- louise drawings:

Depends nagellack gillade jag innan, men nu håller jag mig till "nail polish"! :)

5 Honi:

Pamsan: Det lila ser udda och kul ut med skimret. Funderar också lite på om den gröna kan vara lik, vet att Kerstin (Skimmerskuggan) har kollektionen.



AnnaKaize: 297 tycker jag också ser fin ut. Klädsamt och lättburet kan jag tänka mig :)



Frida: Eller hur! Oh well, nästa gång.. :)



Aliengirl: Nail polish? Hänger inte alls med här nu. Jag tycker dependflaskorna är små och bra :)

6 Hanna-chan:

Fast jag är nog rätt kär i sista raden ändå.. OwO

7 Anna:

Åh gillar nog nästan alla!!:P jag som ska sluta måla naglarna xD Åhhh! Men har de redan kommit ut? :) kram

8 Anna:

Såg att de kommer ut snart haha bra om man läser hela inlägget xD

Kommentera här: