Color Club Take Wing Sommar 2012

Efter den duktiga nagelbloggaren Cactus har visat hela denna färgsprakande kollektion har jag blivit otroligt sugen på att köpa några av lacken själv, så jag tänkte att jag skulle passa på att visa er pressbilder på kollektionen. Take Wing är Color Club's sommarkollektion, och den innehåller 6 lack i härliga knalliga färger. Kika gärna in hos Cactus här eller hos Brilliant Nail, där dom sammanfattar hela kollektionen i ett inlägg.
 
Första raden: Daisy Does It, Fly With Me, Metamorphosis
Andra raden: Sky High, Sparkle & Soar, Wing Fling.

Kommentarer:

1 AnnaKaize:

Härliga färger! Bara fem dagar kvar på köpstoppet...:)

2 Linnea - Makeup for Dummies:

Sjukt snygga, jag vill ha allihop!

3 sellwins skönhetsblogg:

Vilka härliga färger :D

4 Linda:

Lacket högst upp till höger ser ju väldigt fint ut :)

5 Honi:

AnnaKaize: Bara 5 dagar kvar till löning säger jag :p



Linnea: Jag också, men mest suktar jag efter det limegröna!



Sellwin: Dom kan det där med färg tycker jag!



Linda: Ja det gillar jag, det och det limegröna.

6 Cactus:

Tack så mycket för länkningen! Och visst är de snygga :)

7 Mimmi:

Hej fin blogg! Men du hur tar du bort ramen från bilderna i dina inlägg? Tacksam för svar.

8 anna:

vilka fina färger :)

9 Honi:

Cactus: Äsch då! :) Både du och Brilliant Nail har ju tagit så fina bilder!



Mimmi: Hej! Det ställer du in i koden som heter "Border". :)



Anna: Ja jag kan tänka mig flera av dom..

10 Sara:

Vilka härliga färger, jag tycker speciellt om det längst ner till höger!:)

11 Honi:

Sara: Det är jättefint, söt hallonfärg :)

12 BrilliantNail:

Tackar för länkningen! Det är en verkligen härlig och färgglad vårkollektion!

13 Honi:

Brilliant Nail: Dont mention it! Dina bilder var ju så fina :)

14 Sabina:

Den blå ser riktigt fin ut :) allt bra ? :)

Kommentera här: