Sista 50%'s koden hos E.L.F

E.L.F har nu bestämt att inte ha 50%'s koder på deras webbshop mer och har just lagt upp den sista. Dom skriver att det kommer komma andra bra erbjudanden istället men inte några fler med halva priset. Koden är LAST50 och gäller tills den 19e September klockan 08 brittisk tid. Koden gäller på ordrar på över 25 pund (Men då rabatten dragits av blir det ju bara 12,50 pund!). Det blir ingen shopping för mig denna gång då jag fortfarande väntar på ett paket från förra månaden.

Kommentarer:

1 Nails By Desiré:

Tack för tipset!! Ska genast kolla om det finns något att klicka hem :)

2 roxcat:

Hmmm.. ska man göra en beställning till? Jag får nog fundera lite på det innan jag bestämmer mig =)

3 kerstin:

Oj! Farligt!

4 Honi:

Nails By Desiré: Hoppas du hittar något kul!



Roxcat: Jag vill bara ha min förra beställning, hoppas den kommer snart :/ var meningen att något av det skulle vara del av en present till pojkvännens lillasyster till hennes födelsedag nämligen.



Kerstin: absolut, man får passa på om det nu är sista gången!

5 Wysteriia:

Blev ingen beställning för mig denna gången heller. Beställde på den som var precis innan så :) Och det är ju så pass billigt i vanliga fall så favoriterna är ju inte direkt dyra att klicka hem ändå :P

Kommentera här: