F&EOTD - Ballerina

Jag tog fram några av mina Makeupstore skuggor idag och tänkte göra något simpelt till en vardagslook och landade på lite guldiga och vinröda toner! Mina bryn är bångstyriga och ska plockas så jag orkade inte fylla i dom alls! Ser ni vad jag har på huvudet förresten, det är en av dom där dösmarta magic sponges som jag pratade om i ett tidgare inlägg! Riktigt enkelt att få till den där fina donuten, perfekt till dom dagar när man verkligen inte orkar och helst bara slänger upp håret i en hästsvans. Däremot hade jag en bra hud-dag så efter min dagkräm orkade jag varken med foundation eller concealer så jag gick "Au Naturel" idag(Vart jag ska gå nu när jag är så sminkad och fin är oklart, kanske en shoppingtur!). Närbilden på ögonen blev superdålig idag, ljuset blev dåligt helt plötsligt, men det får ni stå ut med såhär på morgonkvisten!

 

Produkter:

Too Faced Shadow Insurance

Makeupstore Microshadow Ranch (Vit matt)

Makeupstore Microshadow Regent (Guldig)

Makeupstore Microshadow Boarding (Plommonlilaröd med blått glitter i).

Makeupstore Cake Eyeliner Black

The Colossal Mascara

Milani Liquif'eye Kajal Black

E.L.F Mineral Lipstick Runway Pink

Kommentera här: