EOTD - Neutralize and pump it up

Det här med vardagssminkningar är verkligen något jag behöver öva på, denna sminkning t.ex startade ut med lite svart eyeliner och den skimriga ljusbruna över locket. Sen tyckte jag att jag skulle lägga till något mer så eyelinern fick en vinge.. Sen ville jag ha lite balans så jag la den kopparfärgade eyelinern under ögat och upp under vingen.. Sen saknades det något igen, lite vitt mellan dom andra vingarna och lite på vattenlinjen också kanske.. Till sist fick jag säga till mig själv att nu får jag sjutton ge mig men jag gillar faktiskt slutresultatet. På håll ger det en riktigt fin effekt.

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance Lemon Drop
GOSH Eyeshadow stick Love that Beige
E.L.F Eyeshadow Duo Mocha Swirl
E.L.F Shimmering eye pencil Boldly Bronzed
Max Factor Kohl Pencil 010 White
Eyeko Grafitti Eyeliner pen - Black
Maybelline The Colossal Mascara

Kommentarer:

1 Kerstin:

Så fint! Du är verkligen bra på eyeliner :)

2 Hanna:

Sv: Jaa Lime är superfin, speciellt till gröna sotningar :D

Kommentera här: