EOTD - In the 60's..

På sista tiden har jag älskat denna slags sminkningar, väldigt "sculptured" och 60tal men väldigt snyggt och lättburet på samma gång. Det är inte riktigt likt mig att göra så många sminkningar utan färg, det kommer fler färgsprakande EOTD's och FOTD's snart, lovar!
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GOSH Eyeshadow Stick Love That Beige
Manlypaletten - Mörkgrå och matt vit
Estee Lauder Surreal Violet palette - Ljus grå
Eyeko Grafitti Eyeliner Pen - Black
The Colossal Mascara
Max Factor Kohl Pencil 010 White

Kommentarer:

1 Beauty by Tanci:

:) snygg makeup. Älskar gråa skuggningar med svart eyeliner med vinge. Nu är du ju reedo for partyt!

2 Josephine:

Snyggt! :)

3 roxcat:

Snyggt, jag gillar den här typen av sminkningar!

4 H:

Fint! Hade varit bra att se hur det ser ut från lite längre håll också :)

5 Honi:

Tanci: Jag också! Helt min stil!



Josephine: Tack!



Roxcat: Jag också, det är enkelt men ändå väldigt effektfullt!



H: Har inte tid att få till FOTD's varje gång :) Ögonen är jag van att ta bilder på så det går alltid snabbt men hela FOTD's.. brr! Men jag ska prova se om jag kan få till fler än jag gör nu :)

6 Kerstin:

Supersnyggt! jag måste testa liknande!

Kommentera här: