EOTD - Arabic natural

Ännu en arabiskt inspirerad makeup, denna gång startade jag ut med vardagssminkningen och tänkte se om jag kunde göra om den till något mer orientaliskt och jag tycker det gick finemang. För att bryta av med lite färg applicerade jag en mörk plommonlila och skimrande kajal under ögat!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eyeshadow Milk
Manlypaletten - Svart, mörkbrun och ljus guldskimrande brun.
Eyeko grafitti pen - Black
E.L.F Shimmering Eyeliner pencil - Plum Passion
The Colossal Mascara
MAC E/S Shroom - Highlighter
E.L.F Eyebrow Kit - Light
Milani Liquif'eye Kajal - Black

Kommentarer:

1 kerstin:

Superfint! Jag måste testa ngt liknande!

2 Annellisaa:

jag gillade verkligen den sminkningen, de ska jag pröva nån gång

3 Honi:

Kerstin: Ja gör det! :) Det skulle vara kul att se din version!

4 Honi:

Annellisaa: Tack! :) Vad roligt att du gillar den, skicka gärna en länk om du testar denna!

5 roxcat:

Den här var också jättefin! Jag gillar den extra kajalen under ögat!

6 Neha:

Riktigt snyggt:D

7 Honi:

Roxcat: Tack! Jag tyckte det blev för okomplicerat och trist så jag la till lite färg, tycker det blev bättre!



Neha: Tack!

8 Des:

Så fint!

9 Carina (TotalBeauty):

Vilken vacker sminkning! Passar dig finfint. :)

Kommentera här: