W'n'W Coloricon eyeshadow collection

Är det något jag gillar från Wet N Wild så är det deras ögonskuggepaletter, billiga märken brukar i överlag ha några riktigt dåliga produkter och några riktigt bra några (Ta E.L.F f.ex) och något som Wet N Wild verkligen satsat på är deras underbara ögonskuggepaletter. Alla paletter jag testat och swatchat har haft trevliga krämiga skuggor med fin pigmentation, och nu släpps ett nytt gäng paletter i form av Color Icon Eyeshadow Collection (8 färger, 89 kronor) och Color Icon Trios(69 kronor).

Jag tycker det är en söt ide att märka skuggorna med vilket användningsområde dom är tänkta till! En lista på var du kan finna återförsäljare av Wet N Wild kan ni finna här(länk). När vi får in dessa på jobbet(Danmark är alltid lite långsamma) så ska jag kika in trion Silent Treatment och Eyeshadow Collection Petal Pusher, dom ser jättefina ut bägge två! Är ni sugna på någon av paletterna?
I Dream of Greenie, I got good jeans & I'm feeling retro.
I'm getting sunburned, Silent Treatment & Spoiled Brat
Blue had me at hello.
Comfort Zone.
Petal Pusher.

Kommentarer:

1 Caroline, Makeupedia:

De är grymt snygga allihopa!

2 H:

Jag blev sugen på en hel hög :P

3 Mia:

Hej. Jag köpte I'm getting sunburned & spoiled brat. Testat den sistnämnda och var inte nöjd! :/

Tyckte att den var smulig, resultatet blev fläckigt. :(

4 Honi:

Caroline: Ja jag hoppas dom kommer in på jobbet snart så jag får kika lite närmare på dom!



H: Jag också!



Mia: vad trist :/ det finns några av WnW's paletter som bara inte funkar men jag tycker att dom brukar ha bra paletter i överlag..

5 just nail it:

jag har en av de mindre och den är riktigt bra! :)

6 Honi:

Just Nail It: Vad heter den? :) Är sugen på någon av dom, men den får gärna ha bra kvalitet på skuggorna!

7 FruVesa:

Jag är himla sugen på den lilla gröna och den stora blåa

8 fannybjuhr:

åh,jag kom just på att wetandwild finns på ica,tror jag ska gå dit och kolla,haha!:D

9 Honi:

Fruvesa: Jag är jättesugen på den lilla gröna, ser jättefin ut!



FannyBjuhr: Gör det! Dom har massor av spännande grejer :)

Kommentera här: