Tipsa mig!

Hej allihop, nu behöver jag er hjälp! Som ni vet bor jag ju i Danmark och med skola och jobb händer det sällan att jag tar flyget hem till Sverige för ett besök, vecka 42(nästa vecka) har jag höstlov och har bokat in en resa upp till Sverige och tänkte fråga er om tips på vad man ska kika efter när det kommer till shopping. Jag ska upp till Luleå och där finns det H&M, Kicks, Parelle, Lindex, Åhlens, Lush, Face STHLM & Makeupstore att kika in hos(som har smink då, såklart). Har det kommit in nya märken på det sista eller någon spännande kollektion jag borde kika in? Jag vet iallafall att jag ska kika in I love... men utöver det vette sjutton!

Kommentarer:

1 Omygloss:

Åh jag vet i fasen. Himla svårt att veta vilka som inte finns i Danmark, och dessutom vilka som finns i Luleå! Om du besöker Kicks och Åhléns hittar du nog det mesta :)

2 Beautybylinda:

Hmm svårt det där, men kicks har ju släppt en egen nagellacks kollektion, spana in den vettja :)

3 Honi:

Omygloss: Det är bara svårt att hinna med allt så det är kul med lite input om sånt som är lite extra spännande! :)



BeautybyLinca: Det hade jag helt glömt, så det kikar jag absolut in! Tack för tipset!

4 Hanna:

Jag tycker du ska spana in Crabtree& Evelyns produkter hos KICKS, har dock ingen aning om märket finns i Danmark redan.

5 Alicia:

Kicks har fått in nåt som heter The Balm tror jag.. om ni inte redan hade de i Danmark vill säga :)

6 Honi:

Hanna: Tack för tipset, kikade in dom idag men kunde inte bestämma mig för vad jag ville prova så jag lämnade Kicks utan något från dom! Nu har jag iaf fått klämma på grejerna så det blir lättare om man vill beställa..



Alicia: Oj har dom? Jag kikade in där idag men hittade inget The Balm, dom kanske är långsamma här i Luleå!

Kommentera här: