Önskelista - September

I sedvanlig ordning har jag suktat lite extra efter några produkter, och här kommer Septembers absoluta cravings!
1. Chanels Peridot har jag ju nämnt förut men det är ju ack så snyggt. Jag borde ta mig samman och köpa det, men det är ju många slantar att lägga på ett lack.

2. NARS Orgasm rouge, kultklassiker som passar till nästan alla. Jag vill ha fina rosiga kinder och skulpterade kindben, I need this!

3. Benefit Highbeam är en highlighter som verkar ge ett urläckert glödande resultat, inte för skimrigt och inte heller för glittrigt!

4. Chanel Vitalumiere Aqua foundation är dyr, ack så dyr.. Men jag fick med mig ett prov på den och är förälskad. Färgen passade mig perfekt (BR10) även om jag är blek och grisrosa och den känns lätt och trevlig på huden.

5. Jag har ju inte varit hemma i Sverige sedan förra året, och nu har märket I love.. släppts på den svenska marknaden. Jag besöker mina hemtrakter i norr senare denna månad och tänker kika (och provsniffa lite)på deras produkter, speciellt dom som heter Vanilla & Icecream.

Kommentera här: