Länkkärlek

Det har varit massor av spännande inlägg i skönhetsbloggarvärlden på sista tiden så jag tänkte lista och länka några och dela med mig lite!
Sminkan har funnit lackvärldens svar till ett par Ecco-skor.

Emma imponeras över hållbarheten på Sleek's skuggor och visar dagens sminkning.

Beleza-Tina visar upp ett underbart läppstift från Dior's julkollektion(och gör mig sugen, väldigt farligt!).

Makeupmylack-Sanna visar hur man marmorerar naglar utan vatten, detta ska jag testa!

Heartcore-Sofia visar upp sitt senaste pyssel, nämligen organisering och swatchning av alla hennes lack. Påminner mig om att jag borde ta efter Sofia och göra detsamma så jag vet vad jag har i lådorna..

Linda visar upp en jätteläcker vardagsglammig sminkning, jag gillar!

Hanna förvirras och förundras över Makeupstore's nya Egg Sponge.

Kerstin visar upp dagens sminkning med en UNDERBAR knallblå eyeliner.

Kommentera här: