EOTD - Autumnal

Idag blev det höstigt, rostiga och guldiga toner med nästintill obefintlig eyeliner. Ni vet ju hur mycket jag gillar min svarta eyeliner så detta är absolut utanför min "comfort-zone". På nedre fransraden applicerade jag dessutom pyttelite blå kajal för att få en extra färgklick så det inte blev så rostigt över det hela.

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GOSH Eyeshadow Stick Love That Beige
Manlypaletten
Max Factor Kohl Pencil 020 Black
The Colossal Mascara
GOSH Velvet touch eyeliner Blue Lagoon
MAC E/S Shroom - Highlighter

Kommentarer:

1 H:

Fint! :) Jag vet inte om du brukar vara i Köpenhamn men jag tänkte att jag iaf kunde fråga ifall du vet nån butik där som säljer Essence? Eller nåt annat skoj kanske. Ska åka dit med en kompis på lördag iaf så vore ju kul om man kunde hitta nåt som inte finns i Sverige :)

2 Honi:

H: Nix, ska du ha essence så ska du ner till Tyskland. Stormarknaden Bilka har ibland några av Essence's trendkollektioner men annars är det Tyskland som gäller, tyvärr! Jag rekommenderar att kika in hos Inglot och Matas, där kan ni hitta GOSH, Rimmel, Sally Hansen osv! Ett litet inlägg med en guide till Danmark kan du hitta här: http://honi.blogg.se/2011/april/skonhetsguide-till-danmark.html

3 Carina (TotalBeauty):

Önskar att jag också var lika duktig som dig på att fixa till snygga ögonsminkningar. Hihi vet så klart att övning ger färdighet ;)



Sminkningen ser verkligen fin ut :)

4 Josephine:

Jättefina höstfärger, och du, det blev toppen utan eyeliner också! :)

5 Lojs:

Åååh, älskar färgerna. Snyggt!

6 Ninni:

Jättefint med höstkänsla!

7 Kerstin:

Mycket mycket snyggt!

8 roxcat:

Så vackra höstfärger!

9 H:

Okej tack för tipset :) Ja jag måste minsann åka till Tyskland! Men nån Gosh kan nog få hänga med hem iaf ;)

10 sminkan:

Väldans snygga färger. Vackert på dig!

11 Sminkhörnan:

Jag satsar också oftast på dessa färger nu för tiden, tycker det känns helt rätt!! Superfint!

12 FruVesa:

Älskar den där höstkänslan!

13 Honi:

Carina: Jag får mycket tips från Youtube, det är bra att man kan se precis hur dom gör där :) Tack!



Josephine: Det blev en mycket mer romantisk look utan eyelinern, tycker det blev fint! Allt behöver ju inte vara så hårt alltid :)



Lojs: Tusen tack!



Ninni: Ja det passade mitt humör :)



Kerstin: Tack!



Roxcat: Tack!



H: Gosh är inte fy skam det heller ;) Kika absolut in deras eyeliners, dom är gudomliga.



Sminkan: Tack :) Det framhävde det blå i mina ögon mer än jag väntat mig.



Sminkhörnan: Känns absolut helt rätt, speciellt just nu!



Fru Vesa: Jag också, så mysigt!

Kommentera här: