OPI & Nicki Minaj

Lackmärket OPI är ju en hejjare på det där med samarbeten som dom flesta lacknördar vet sedan länge, och denna gång har turen kommit till hip-hop-tjejen Nicki Minaj som gjort flertalet väldigt populära sånger. Kollektionen innehåller 6 olika lack som varierar mellan kräm, crackle och glitter till ett pris av 150 kr /st. Det som jag är mest sugen på är Save me, som är ett multifärgat s.k "String-glitter"/"Bar glitter"  (Fast jag föredrar Bjooti's version strösselglitter istället!).

Crackle har jag ledsnat på för tillfället och orkar ärligt talat inte ens kika närmare på Super Bass Shatter som finns i denna kollektion. Vad säger ni, är crackletrenden över för eran skull? Är det något av lacken som ni gärna kikar närmare på när dom kommer ut i butik?
Metallic 4 Life & Save Me
Fly & Did It On ´Em
Pink Friday & Super Base Shatter

Kommentarer:

1 Beautybylinda:

Pink friday ser fint ut :)

2 Kajalpennan:

Min åsikt är att crackle borde varit över innan det ens började. En sten man aldrig borde lyft på!

3 Honi:

Linda: Absolut, kanske inte så speciell men en väldigt fin ton! :)



Kajalpennan: Jag gillade konceptet (Kanske för att jag var för ung för den förra gången det "slog igenom") men jag är så himla mätt på det just nu!

4 Josephine:

Trött på crackle jag med!

5 roxcat:

Jag gillar fortfarande crackle.. skäms nästan lite =)

6 Emma:

Jag har aldrig fallit för crackle... Ska jag vara ärligt tycker jag det är vedervärdigt. Men glitterlack älskar jag! Målar med Mavalas 215 Pink Diamond just nu =) Det där svarta OPI ska jag kolla in, I love it!

Kommentera här: