Isadora Red Rush Holiday 2011

Till alla Jul och Nyårsfester har släpper Isadora sin kollektion Red Rush som är inspirerad av glitz, glamour och lyxkänsla. Kollektionen släpps denna vecka och innehåller bland annat tre nagellack, tre paletter, en highlighter samt lite annat smått och gott. Jag som är ett stort fan av Eyeko's nagellack Cosmic som tyvärr inte produceras mer är väldigt sugen på att se närmare på nagellacket Black Galaxy. Är det något ni blir intresserade av?
Wonder Nail Nagellack - 69 kr - 652 Gold Sparkles, 727 Merry Red (Ny) & 728 Black Galaxy (Ny)
Perfect Moisture Lipstick - 105 kr - 148 Red Rush
Jelly Kiss - 115 kr - 59 Merry Red
Express Star Gloss - 99 kr - 61 Gold Rush (Ny) & 62 Sugar Rush (Ny)
Perfect Lipliner - 69 kr - 31 Prime Red (Ny)
Glitter Eyeliner - 95 kr - 61 Gold Rush (Ny) & 31 Silver

Glow Stick -  120 kr - 09 Gold Vanilla

Eye Shadow Trio - 119 kr - 86 Leopard (Ny färgkombination)

Eye Shadow Trio - 119 kr - 87 Golden Fig (Ny färgkombination)

Eye Shadow Trio - 119 kr - 88 Peacock(Ny färgkombination)

Kommentarer:

1 Jessica:

När jag sett alla bilder på andra bloggar igår på nagellacket black galaxy var jag bara tvungen att kolla upp om det fanns in butik. Och det gjorde det, så ett sånt fick det bli :) kostar just nu bara 39,90 kr på h&m så man kan ju passa på :)

2 Karin:

Peacock-paletten såg rätt kul ut, den ska jag nog titta närmare på. Och Jelly Kiss Merry Red SKA jag ha, så är det bara :D

3 Honi:

Jessica: Jag önskar att jag bara kunde kila in och köpa det, så trist att Isadora inte finns i Danmark! :(



Karin: Jag tycker den ser jättefin ut på bilderna, men på swatchbilder ser den desvärre ut att vara jättedåligt pigmenterad.

4 Beautybylinda:

Jag tycker skuggorna ser fina ut, peacock är den som lockar minst dels för att den ser ganska dåligt pigmenterad och smulig ut på swatches och så är det färger jag minst kommer använda :) Men de andra ser helt galet fina ut!

5 Karin:

Jag slog till på Black Galaxy i måndags och ångrar mig inte. Riktigt snyggt. Funderar även på om ett läppstift kanske kan vara intressant också.

6 roxcat:

Jag är allt lite sugen på de nya lacken, men vet inte om de är värda att köpa med den hemska penseln. Jag har Eyeko Cosmic sedan tidigare och det känns som jag borde klara mig med den. Golden Fig-paletten är det enda jag köpt hittills och den är jag nöjd med!

7 Wysteriia:

Svar: Tack :D Fast känns så dumt för det känns som jag bara bloggar sämre och sämre...haha :D

8 Josephine:

Gillar denna kollektion!

Kommentera här: