NOTD - The violet slayer...

Först och främst vill jag ursäkta för mina oompa loompa fingrar på bilderna, blixt fungerar inte alls med denna kombo av lack och jag ville ju gärna visa hela glittrigheten till holofredag(Det blev alltså bilder tagna under mina skrivbordslampor)! Basen är Isadora Second Nail, sedan blev det 2 lager med Buffy the violet slayer från Wet N Wild. Ovanpå det la jag två lager av MNY's finkorniga hologlitter från "Im a glitterati" kollektionen, urläckert! Glöm inte att kika in hos Kerstin (Skimmerskuggan) som är grundaren för Holo-fredag!

Kommentarer:

1 kerstin:

Oj, oj så fint!

2 Wysteriia:

Jag är dagvill...satt här och tänkte..vadå fredag?? Men kom på mig själv att jag vet ju att det är fredag idag..kort sinnesförvirrad :)



3 Lenore:

Jag ska lätt köpa mig ett exemplar enbart för namnet! Men med glitterlacket på blev det riktigt snyggt! Jag äger inga lila lack faktiskt, så det blir en välkommen del i samlingen!

4 Beautybylinda:

Superfint :)

5 Honi:

Kerstin: Visst är det! Tycker det blev ännu trevligare med glittret dessutom!



Wysteriia: Haha, jag har haft långhelg sedan torsdagkväll så jag trodde det var lördag men sen började alla holofredag inlägg ploppa upp på bloglovin! ;)



Lenore: Tror mestadelen av min samling består av lila lack faktiskt! Min absoluta favoritfärg :)



Linda: Visst är det! Det har en väldigt trevlig ton som mest kommer fram på den andra bilden.

6 Ninni:

Helt fantastiskt snyggt - wow!

7 BrilliantNail:

Ha-ha...vilket klockrent namn!

Snygg layering blev det!

8 Nailtastic:

Det här var ju otroligt snyggt! Älskar den lila nyansen och den glasaktiga finishen.

9 FruVesa:

Det där hologlitterlacket får jag nog skaffa mig.. =)

10 Therese (Therese Skönhetsblogg):

Fasen vad snyggt! Typiskt att det var tre olika färger.. :P

11 Honi:

Ninni: Precis vad jag tyckte!



Brilliantnail: Tack! Älskar alla namn från denna kollektion, men detta är nog det mest klockrena!



Nailtastic: Ja det bkev en höjdare faktiskt!



Fruvesa: Det var halva priset på allt MNY på Lindex så 15 kronor var det absolut värt!



Therese: Det är bara en "färg", samt layering med ett glitterlack. Annars är den lila "Buffy the viiolet slayer" från Wet N Wild!

Kommentera här: