EOTD - Golden glaze

Detta är en sminkning från arkivet, jag har dragit på mig en rejäl förkylning och vill just nu helst bara lägga mig i sängen och dö. Såhär skrev jag om denna sminkning då "Idag blev det väldigt annorlunda. Jag ville testa min nya Mixing Liquid som jag köpte på vägen hem från Sverige, och valde fina antikguldiga skuggan Regent från Makeupstore. Ögonlocken fick rosa och lila toner och sen matchade jag det med den fina guldiga Regent som Eyeliner. Mycket läckert! Ser fram emot att leka ännu mer med Mixing Liquid, man kan säkert använda det till många spännande sminkningar och tekniker."

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GOSH Waterproof Eyeshadow Stick Love That Pink
Estee Lauder Surreal Violet Eyeshadow Palette
Makeupstore Mixing Liquid
Makeupstore Microshadow Regent
E.L.F Eyebrow Kit Light
L'oreal Volume Million Lashes Extra Black
MAC E/S Shroom (highlighter)

Kommentera här: