LUSH - Favoriter?

Lush finns ju som bekant inte i Danmark så jag brukar få köpa ett lager av mina favoritprodukter i England och när jag är hemma i Sverige. Nu i början av Juni åker jag och ett stort gäng andra till London för en förlängd weekendresa som min pojkvän och hans syskon gett till deras lillasyster i konfirmationspresent. Jag som har bott i London agerar guide och har en massa spännande grejer planerade! Jag ska såklart kika in hos LUSH och köpa en ny Coalfacetvål (Som både jag och pojkvännen förbrukar i massor) men är även nyfiken på lite andra nya produkter som jag inte testat förr. Reser enbart med handbaggage så det blir i miniformat om det är flytande, däremot kan jag ju trycka ner hur många tvålar som helst i väskan! Tipsa gärna om era favoriter från LUSH så ska jag skriva ner en liten lista och klämma och lukta på dom i butik!

Kommentera här: