Stila Eye For Color Palette

Fina Fröken Rosa visade entusiastiskt upp sin nya Stila-palett för ett tag sen(Länk här) och jag blev bara så himla sugen på att köpa en själv. Det tog någon vecka men sen så tog klickfingret över och den damp ner i brevlådan i fredags! Jättejättefina färger och riktigt söt förpackning, kommer kunna leka massor med dessa fina skuggor.

Skuggorna i paletten heter:
  • Petal Pink
  • Burgundy
  • Bronze
  • Coffee
  • Moss
  • Green
  • Blue Green
  • Navy
  • Lilac
  • Orchid
  • Porcelain
  • Bisque
  • Black

Jag har köpt den hos Beautybay.com (Direktlänk här) och den kostade futtiga 138 kronor. Lite bilder kommer här:

Framsidan:

Inne i locket:

Skuggorna:

 

Har ni provat något från Stila? Vad tyckte ni?

Kommentarer:

1 Josephine:

Åh så fin! Har aldrig testat Stila tyvärr :(

2 Cyt:

Hur stor är den? Är skuggorna pigmenterade? :)



Sedan kan du väl berätta hur de håller? :) de ser jättefina ut!

3 Honi:

Josephine: Jag har testat deras Lip Glazes men det är väl det! :)



CYT: Om jag sätter handen på den så sticker fingertopparna ut lite på toppen men den är ungefär lika stor som en hand! ;) Och det är helt klart att jag berättar hur dom håller, måste bara testa lite mer först!

4 Emelie - Crazynails:

138 kr? Brukar inte stila grejer vara jätte dyra? :o

5 Des:

Vad kul att du gillar den - släng upp lite schyssta kombos nu! :-D

6 Emelie - Crazynails:

Sv: Visst! Vet inte hur jag gjorde innan jag köpte den ;)

7 kerstin:

Jag ÄLSKAR Stila!

8 roxcat:

Den ser fin ut! Har aldrig provat något från Stila, jag känner att jag har rätt dålig koll på det märket.

9 Hanna:

Wow, färgen i mitten såg väldigt spännande ut!.



Tack för kommentaren :D

Kommentera här: