NOTD - Strawberries!

Jag såg en jättesöt tutorial på jordgubbsnaglar på youtube och ville försöka göra dom själv. Det gick tyvärr helt åt helskotta(Som ni kan se har jag till och med skippat tummen) för jag har inga nailart penslar men jag gjorde mitt bästa! Med bättre verktyg får jag nog till det hundra gånger bättre men eftersom nailart inte direkt är min favoritsysselsättning inom skönhetsvärlden vet jag inte när och om jag köper mig ett set penslar.

För er som vill göra ett eget försök så kommer den tutorial jag kikade på här:

Kommentarer:

1 kerstin:

Det verkar onekligen lite svårt, men det var en kul idé :)

2 Nailtastic:

Vad sött!

3 roxcat:

Vilken söt manikyr! Men jag kan tänka mig att den är lite pillig att göra.

4 Cyt:

Jag såg videon i går och nu när du har testat så blev jag så sugen! Om du vill se min version så hittar du inlägget här: http://lennhammer.wordpress.com/2011/03/19/strawberry/



Kram på dig! Tycker det blev snyggt! Det var rätt knepigt tycker jag...

Kommentera här: