EOTD - Pretty Reckless

Jag ville göra en cutcrease, men med en jäkla massa färg så jag dök ner i dom tropiska färgerna igen. Sen blev det en mörkgrå cutcrease som tonades upp i det rosa för lite mer varma färger i sminkningen. Shroom som highlighter (älskar!) och en kajal från Max Factor på det. Tyckte det var nog med all färg på locket så jag applicerade ingenting under ögonen.

Så jäkla snyggt!


Produkter
:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil i Milk
Manlypaletten
MAC Eyeshadow i Shroom
2000 Calorie Mascara
Isadora Eye brow Pencil

Kommentarer:

1 Emelie - Crazynails:

Verkligen snyggt! :D

2 Anonym:

Sv: Hihi tack så mycket!

Wow, jättefin sminkning!

3 Honi:

Emelie: Tack!



Hjjonsson: Tack :) Blev himla nöjd !

4 kerstin:

Fint! Himla härligt tryck i färgerna!

5 Anonym:

ååh jag blev helt glad av den sminkningen :)

6 Honi:

Kerstin: Ja det gör Milk bra, speciellt i såna här sminkningar! :) Tack!



Anonym: Tack! :) Jag blev helt glad av att ha den på!

Kommentera här: