Tips: Eyeko Surprise Bag

Ett märke jag gillar är brittiska Eyeko, jag har ju rätt många av deras söta lack och diverse andra produkter. När jag var "ny" till märket klickade jag hem en av deras Surprise Bags ovan där man får en hemlig mix av produkter i fullstorlek för halva priset så man får alltså produkter för 22 euro till 11 euro. Smart om man är nyfiken! Klicka på bilden för att komma till erbjudandet, gäller tills Måndag den 1:a klockan 12.00 brittisk tid.

 

Frakten är alltid gratis hos Eyeko och eftersom det är inom EU så tillkommer inte tull och liknande!

Kommentarer:

1 Beauty by Tanci:

Tack för gratulationen :). Ska bli spännande att se vad du fick i Suprise Bagen :)

2 BEAUTY SECRETS:

Bra tips!!:D Tackar för den!

3 Honi:

Beauty By Tanci: Vet inte om det är så optimalt för mig att köpa en av dessa små surprise bags då jag redan har så många eyekoprodukter. Får helt säkert dupes :p



Beauty Secrets: Vad kul att du kanske har nytta av det, tycker deras små surprisebags är bra!

4 Hanna:

Sv: Jaa jag tycker kollektionen inte var nån höjdare, helt ok, men blir kanske mer pepp då man får se produkterna i butik å inte på bild.

Kommentera här: