Pest eller Kolera tag

Tyrannika utmanade mig med denna tag för ett tag sedan, men jag är ju såklart så långsam att jag inte hunnit ta tag i det förrens nu! Hennes svar kan du kika in här (länk).

1. Går du hellre ut(på party etc.) med stökigt hår och snygg makeup eller fint hår och utan smink?

Mitt hår är alltid stökigt så jag föredrar det.. Hår kan ju vara stökigt på ett snyggt sätt också, men jag ser bara ut som ett spöke utan smink(Och ska man på fest vill man ju inte skrämma folk)!



2. Rakar du hellre av dina ögonbryn eller tappar dina ögonfransar?
Fransarna åker, så kan man ju köra med lösfransar istället! Rakade bryn ser bara läskigt ut.

3. Skulle du hellre vara tvungen att handla allt ditt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
Denna var lätt, jag handlar nästan 90% av mitt smink på nätet redan. H&M Har några roliga grejer men inte nog till att tillfredsställa mitt enorma behov för underliga produkter.


4. Skulle du bära mörk lipliner med ljust läppstift i en månad eller en härlig 80tals-perm?
Det beror på, får man ha liplinern över hela läpparna? För isf kan det se snyggt ut, en mörkt röd lipliner med ett skirt rosa stift funkar ok. Om inte, så kör jag på permanenten! Lipliner enbart runt läpparna gör att det ser ut som att man käkat råttor, tycker jag!

5. Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färglada färger resten av livet vilket väljer du?
Färgglada, absolut.

6. Skulle du hellre ha "MC Hammer"-byxor eller silvriga lamé-hotpants på dig offentligt?
Hotpants! Jag gillar min kropp och i MC Hammer byxor framhävs ju inget!

7. Har du hellre ha en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna(som man får om man solar i t-shirt och shorts)?
Bondbrännan helt klart, det går att gömma eller dölja medans oompaloompa "brännan" bara gör att man ser fake och tillgjord ut.

8. Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg?
Ful hårfärg!

9. Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin up-inspirerat eller goth-inspirerat - vad väljer du?
Pinup, jag älskar stilen!

10. Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?
Har knappt några skor som jag är sådär förälskad i, så ta dom!

Kommentera här: