Benefit Boxed Powders

Den sista tiden har jag gått och suktat efter Benefit's underbara "Boxed Powders" som finns i massor av varianter och kan användas till contouring, som rouge, till highlighting och till bronzing! Med varje liten låda kommer det en matchande bred borste, kul ide tycker jag. Jag är supersugen på Coralista (Nummer 3 på översta raden) samt söta persikofärgade Georgia (Nummer 2 på sista raden). Har ni testat dessa? Vad tyckte ni och vilka är era favoriter?


Benefits Boxed powders kan bland annat köpas hos:

Lookfantastic.com - 23,50£

 

Hoola: Matt bronzer.

Sugarbomb: Ett rouge med fyra färger i rosa, ljus plommon, persika och en rosig mörkare rosa!

Coralista: Korallrosa rouge.

Dandelion: Söt ljus rosa.

Bella Bamba: Rouge i härlig vattenmelonsrosa med lite extra sparkle!

Dallas: En blandning mellan ett rouge och en bronzer.

10: Rouge och bronzer i en produkt, använd borsten på produkten och applicera sedan produkten med den rosa sidan uppåt för en skulpterad look.

Georgia: Underbart persikofärgat rouge! Det sägs att det är lite skirare än dom andra, så det passar nog perfekt till bleka hudtoner.

Thrrrob: Ger ett naturligt glow!

Kommentarer:

1 Ninni:

Jag älskar mitt Coralista, är nere i botten på det. Precis lagom pigmenterat.

2 Kerstin:

CORALista är allra finast :) jag har den, Sugarbomb, Georgia och Bella Bamba. Spana in i mitt swatcharkiv om du vill se dem jämförda :)

3 Honi:

Ninni: Åh det låter perfekt! :)



Kerstin: Ska kika in arkivet, är så sugen på så många av dom just nu!

4 Omygloss:

Har ingen själv, men är himla sugen på Hoola har hört att den ska vara superbra. Dandelion ser himla fin ut också

5 Matilda/Sminklådan:

Jag har Hoola, älskar det! Tyvärr va de trasigt när jag fick det, men de går att använda iallafall, har nog bara haft det i knappt ett halvår, och jag börjar se botten på den nu, jag vill inte att den ska ta slut! Är sjukt sugen på att testa nån rouge med, typ Bella Bamba eller Coralista

6 Carina (TotalBeauty):

Fick ett prov på Coralista hos Sephora och det är väldigt fint :) Fick verkligen mersmak... så vid nästa resa till USA, får en sådan följa med mig hem.

7 Honi:

Omygloss: Jag har klämt lite på allihop i butik i London och Hoola är superfin!



Matilda: Vad trist, det gick inte att pressa på plats igen? Coralista är jag sjukt sugen på!



Carina: Det låter som en bra ide, så många som verkar gilla coralista :)

Kommentera här: