50% rabatt hos E.L.F

Eyeslipsface (Eller E.L.F) har just nu en super-rea med en kod  för 50% rabatt på allt! Koden är SUPERELF50 och gäller vid köp för runt 325 kr och över, och sen dras 50% av. Koden är giltig till Lördag den 30 Juli klockan 14.00 svensk tid. Klicka på bilden för att komma till webshoppen.

Själv är jag sugen på att klicka hem några av dom nya produkterna, bland annat deras lilla kit med blottingpapers samt några nya foundations. Här i Danmark är det löning den sista vardagen på månaden, så jag får snällt vänta tills fredag!

Kommentarer:

1 roxcat:

Jag slängde ihop en beställning igår med lite borstar och annat, och en av deras nya foundations. Det ska bli spännande att prova, men jag har ingen aning om hur rätt nyansen är =)

2 Honi:

Roxcat: Det låter spännande, då ser jag fram emot att få se vad du tycker! Får se om jag och min väninna lägger en beställning ihop :) Hon är sugen på att testa något nytt och jag har testat allt för mycket av deras grejer :p

3 Wysteriia:

Svar: Vart är det du kommer från då? :)

Kommentera här: