Recensionsvecka

Fina Skimmerskuggan hade en recensionsvecka för ett tag sedan som jag gillade jättemycket. Jag älskar att testa nya grejer och har för vana att googla och youtubea recensioner innan jag köper något för att slippa lägga pengarna på något som inte fungerar. Eftersom jag gillade Skimmerskuggans recensionsvecka så mycket så bestämde jag mig för att haka på med min egen recensionsvecka så ni kan se fram emot ett helt gäng recensioner på produkter i olika prisklasser. Självklart kommer det upp lite andra inlägg också men ni kan förvänta er åtminstonde en recension varje dag! Recensionsveckan startar imorgon!

Kommentarer:

1 rebecca:

hah joo den verkar as bra! så snart de är den 21 så blir de bio dags! :D

2 vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!:

sv: ja det är sant men så otroligt tråkigt när det händer :(

3 malin [fotoblogg]:

sv: åh tack =) blir så glad av dina fina ord!

4 cammii:

cool blogg :)

5 m':

sv; hahah ja :d hon är sjukt söt (a) haft en bra dag?

6 A B I R ♥ - HTTP://ABIR.BLOGG.SE/:

Fin blogg ♥

hur mår du då? (:

7 Errikka:

Svar; Tack!

Desamma :D

JÄTTEFIN blogg :D

8 ♥ Mallan Brallan ♥:

svar: jag tror man kan polisanmäla om man bli lurad :)

9 Astrid H.:

De översta naglarna i din header, grymma !

10 DiGucciNi:

är allt bra med dig gumman? :) tycker din blogg är intressant :)

11 Angela:

den är supermysig:)

12 sofie blondie schilcher:

det hoppas verkligen jag också :) fan jag längtar redan fast det nyss va december ! och jag ska sola mig brun under sommaren sen hålla brännan så jag inte är allt för blek när jag kommer ner där :) sen när jag kommer hem kommer jag va super fin ;D hehe

13 ELIN:

svar; HEHEHEHEHE, det var kul va ;D

14 amanda:

fin blogg :)

15 Kerstin:

Vad kul :) Jag kommer att läsa med spänning!

Kommentera här: