NOTD - Svampning

Jag har länge velat prova detta med att svampa nagellack men eftersom jag inte använder makeupsvampar så hade jag inga och det kändes onödigt att köpa bara för detta. Idag kom jag på den briljanta idén att ta en vanlig rengöringssvamp (Dom där små med en grov sida och en vanlig svampsida som finns att köpa i 10pack överallt) och det funkade faktiskt superbra. För er som också vill prova svampning så har MissChieveous gjort en bra video som kommer här:


Produkter (I ordning från ljus till mörk):
H&M White
GOSH Pink Rose
MNY 557
Wet'n'Wild Black Creme

Kommentarer:

1 Sara - Lackat:

snyggt :) brukar också använda disksvampar, billigt och bra :)

2 liindblaads:

ahh men han spelas ju överallt här i sverige med :D

3 Sara - Lackat:

sv: ja det är dom :)

4 Honi:

Sara: Ja man tar vad man har! Så slipper man böka med sånt!

5 Sara - Lackat:

sv: ja dom här har ju platt baksida så de ska nog gå bra att använda :)

6 Emelie - Crazynails:

Det blev jätte snyggt :D

7 Emma:

Mycket fräckt. Och bra idé med svampen.

8 Beauty by Tanci:

Snyggt :) verkligen jättecoolt!

9 Honi:

Emelie: Tack fina du! :)

Emma: Ja jag hade gått och funderat på sminksvampar i flera dagar så att man kan svampa med disksvampar var lite av en uppenbaring! :)

Beauty by tanci: Tack! :)

10 helen - skönhetsbloggen:

NEMEN! VAA! :D jag lovar dig att ja inte hade sett att du gjort så, va sjuk .. och båda hade länkat videon.. och vi använde typ samma färger ju ;D komiskt!!!

11 Honi:

Helen: Haha ja jag tyckte det var ett roligt sammanträffande :) Men great minds think alike heter det ju.

12 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Wow, snyggt! :D

13 Honi:

Adara: Tack! :)

Kommentera här: