LUSH - Alla <3 dag

Bild: Lush.se

Jag fick nyligen ett nyhetsbrev från Lush UK där dom visade dom nya Limited edition produkterna som säljs under Alla hjärtans dag tema hos Lush. Tre badbomber/badsvampar, en tvål och en duschgele släpps och jag som är löjligt förtjust i Lush och dess koncept tycker dom ser underbara ut.

Badbomberna/svamparna ser supersöta ut och jag gillar att dom inte tar det så himla seriöst och gör allt gulligull utan gör en badbomb som blåa Ex Factor där man kan slänga ner sitt ex i badet och se honom upplösas, humor!

Love soap har en doft av Jasmin och vanilj och det är nog den jag är mest nyfiken på (Som den vaniljoman jag är!). Vad tycker ni? Är dom inte söta?

Priser:
Love Soap - 59 kr / hg
Ex Factor - 49 kr / 125g
Magic Mushroom - 49 kr / 100g
Frog Prince - 49 kr /st
It's raining men - 79 kr / 100g

Kommentarer:

1 shorty & myzan:

ja det är helt underbart :D

2 ♥ Angelina:

Sv: Tack tjejen! Ja, har hällt i mig vatten hela dagen. :)

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

3 tovesegnablogg.blogg.se:

Tack så jätte jätte mycket! :D

4 FannyFredrica:

Svar: Tack! :D

5 Beatrice Jakobsson (foto):

sv, tack så mycket ;D!

6 Hanna Skattberg:

- hehe jag hade me ganska långt innan, men då klippte jag av de:( så nu tyckte jag de va kul med långt igen och lite förändring nu:D

7 Sara Sawaza:

mm håller med ;)

8 Jen:

sv: Ja, det var det också! :D hih

Har du ätit någon semla i år? :)

9 Leia ♥:

Ja, det blir absolut billigast att handla för ett tag framöver :)

10 Amanda.:

sv: tack det behövdes! <3



fin blogg btw.

kram.

11 Evelina:

SV: jo precis :) helt klart min stil som älskar att synas haha..

otroligt häftiga sminkingar i headern :) ha en fin kväll!

12 sara:

sv: det jag har är inte det nyaste! fast både mitt och det nya är bra haha :D

13 rebecca:

Mm jätte skönt att värma sig i duschen :)

14 Veronica:

Sv: ahh tack =)

Allt bra ?

15 zami:

sv: Ah då det kommer de nog göra :D

16 Amanda:

Diggar ögonen i headern!

c to the oola ! :D

17 Lexie:

sv: jadå det gör det säkert:) om allting går bra på söndag har jag kanske en ny lägenhet om en månad:)

18 emelie:

sv, de är de! :) jag pluggar till stylist :)

19 Nutjarin:

gud vilken sööööt blogg du har! :)

20 Frida Nyburg:

ja det känns som om sommaren r långt borta.



fin blogg:)



kram Frida

21 Eleonore:

Oj va dekorativ den vita med grenarna och fåglarna var!

Men visst är det gott med rulltårta :D

22 Alice:

Love soap skulle jag vilja ha!:)

23 Honi:

Amanda: Tack!

Evelina: Tusen tack! :)

Amanda: Tack! :) Jättesnällt av dig.

Nutjarin: Tack!

Eleonore: Visst är den fin? Man vill nästan inte använda såna fina grejer haha :)

Alice: Visst är den fin! :)

24 Angelica:

Jag verkligen ÄLSKAR It's raining men, funderar på att springa iväg och köpa några flaskor till då det är osäkert om dom kommer tillbaka nästa år.

25 Honi:

Angelica: Jag är supersugen på den själv men det finns ju för sjutton inte ett enda Lush här i danmark och den engelska webshoppen är nere för dom har tydligen blivit hackade :/

Kommentera här: