Kitten update!

Detta är så himla orelaterat till smink och skönhet som det går men jag vet att många av er gillade när jag la in bilder på kattungarna sist så jag tänkte att nu 5 månader senare (Eller vad det nu är) så kanske det skulle vara kul med en liten update! Älsklingarna är nu 8 månader gamla och växer så det knakar. Clara gillar att sova i tvättstället i badrummet och Pivsen älskar att leka med sitt katt trä (Det är det hon gnager på på bilden, det är ett långt rep som hänger ner under det). Mest av allt vill dom dock ligga så nära mig som det går, jag brukar ha en i knät och den andra brukar ligga med kroppen på ryggstödet på min stol och huvudet på min axel, sötnosar!

Har ni djur? Visa bilder!

Kommentarer:

1 Enya♥:

Sv; Hihi tack :D



Söta katter! Allt bra ? :)

2 HANNA:

hahaha, inte direkt att gå dit, men efter liksom :p

3 angelica:

sv eller hur :)

4 Sara - Only me:

sv ja lr hur :) går o ha på sig när som helst typ skit skönt!

5 Malin:

svar: Ja det tycker jag också! :D

6 tovesegnablogg.blogg.se:

söta katter:D

7 Jenny - AnAngelGirl:

Tjo kusin. Har 1 katt och 2 hundar. =) Hundarna har jag ny bilder på bloggen och kissen finns med i nått gammalt inlägg någonstans. =) Kraam<3

8 Felicia:

Precis, håller helt med :)

9 linn:

sv: haha, ja det är hemskt! aldrig mer säger jag bara ;)

10 Alexandra:

tack så mycket :D



ååh, så söt :D

11 bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.:

sv:tackar:)

hur mår du idag? :)

12 M I N I I Z Z A:

ja de gör man verkligen :D

13 Hanna-Li:

Cool header! :)

14 hanna ♥:

aah, myyyyyyyys :D

15 Andréa:

Sv: Grekland vill jag också till.. Men pga ekonomiproblemen där så har vi strukit det från förslagslistan.

16 Honi:

Enya: Jotack, allt är bra :) Tack.

Tove: Tack! :)

Jenny: Vet att din pappa pratade om Lex när jag träffade honom när jag var hos pappa :) Vi får ses nästa gång jag kommer upp (NÄr det blir har jag ingen aning om dock) så får jag se dina fina hundar!

Alexandra: Tack!

Hanna-li: Tack!

Hanna: :) !

17 ELIN:

svar; haha käften, tänkte inte vad jag sa :P



Naw vet också en katt som brukar ligga i vasken :)

18 Lova Solberg:

Vilka söta katter ^^

19 Linda:

Katter är underbara och har sina egenheter och säregna personligheter, jag har en i knäet just nu :).

20 Honi:

Elin: Visst är det sött! Tror dom tycker det är en perfekt skön och kall kattformad säng :p

Lova: Tack! :)

Linda: Ja man kan verkligen märka att dom har sina egna små personligheter :) Underbara små djur!

21 Kerstin:

Åååh så söta!

22 Sminkan:

Åh, vilka sötingar!!!

Kommentera här: