China Glaze - First Class Ticket

Jag klickade hem mitt första China Glaze lack via Ebay och det anlände i brevlådan för nyligt (Det var dryga 30 kronor med frakt så det unnade jag mig)! Det blev fina lila First Class Ticket från Vintage Vixen kollektionen som jag spanat på länge länge länge! Ser fram emot att testa det för att se hur jag gillar märket, färgen och formulan. Kommer upp en NOTD så fort jag haft tid att testa.

Förresten så har jag satt upp en temporär liten produktfotograferingsstudio här hemma (Med hjälp av ett stort kuvert & Tejp som backdrop). Jag är riktigt nöjd och det kommer alltså komma bättre bilder på produkter framöver (Även om dom såklart inte är helt perfekta, men fotografering är ju inte direkt min största hobby så det säger sig självt!). Bilderna ovan är några av dom första jag tagit och jag tycker det är mycket trevligare att se på! Vad tycker ni, gillar ni bilderna med vit bakgrund eller ska jag köra på som vanligt?

Kommentera här: