China Glaze - Anchors Away

Nagellacksmärket China Glaze har nyligen släppt en kollektion som ligger mig som spenderat livet på en båt (Typ) varmt om hjärtat. Kollektionen heter Anchors Away och är inspirerad av nautiskt mode och sjöfart i överlag. Kollektionen innehåller 12 lack med underbart roliga namn som "Hey Sailor" och "First Mate". Min favorit är nog gul-guldiga Lighthouse, som jag förmodligen kommer klicka hem från ebay någongång snart, men det finns många andra guldkorn i kollektionen.

 

Anchors Away går att köpa hos 8ty8beauty och hos Transdesign (Och på ebay såklart om man bara vill ha en enstaka flaska).

Swatches finns hos AllYouDesire (Länk här).

Ser ni något ni är sugna på?

 

Kommentarer:

1 emma:

sv: jo, jag älskar också att laga mat. :) vad brukar du göra för maträtter? :)

2 Enya♥:

Sv; Jo jag vet! allt bra med dig? :)

3 Andrea:

Sv; håller med dig!

4 Sandra:

Tackar tackar! :)

5 Emelie:

haha ja, visst är det så :D

6 ida:

jaa, verkligen :)

7 tovesegnablogg.blogg.se:

Tack. :D

8 Sandra:

Hihi. Allt bra? :)

9 Blondiner <3:

Sv: Åh tack :)

10 susy:

hehe tkr du? :P mjo de va ju inte super men ska la se nåfra avsnitt å se om de e värt de :P dee första va inte så bra...

11 Wysteriia:

Svar: Jag förstår inte heller varför dom inte marknadsför sig lite mer? Kanske kommer? Finns ju ett FÅTAL som verkar ha varit på något pressliknande men man har ju knappt hört något om det?

12 jenny:

sv på kommentar. Ja jag hoppas verkligen att jag slipper den! äckligt med magsjuka ju :( vilken tur du har då :)

13 Shorty&Myzan:

haha har du väll en poängi ;)

14 Nathalie Nyrén:

Haha jaa det är sant :D

15 Hortencia:

Sv. Ohja! Tacos är ju så himla gott!

16 Alicia:

Ja alltid bra med byxor haha :)

Nu är ju nästan allt på rea :P



kram ;) fin blogg du har !!

17 MYMiC:

Aw, jo det är ju sant ;)

Du har så rätt!!



Kramar <3

18 MLI:

Ja men visst är dom?! ^^



Har du haft en bra dag? :)

19 aww:

alla har vi våra sätt att uttrycka oss :)

20 FannyFredrica:

Svar: Ja, jag med! :D

21 amanda:

sv: vadå de nya i usa ? (a)

jag älskar också !

22 Emma:

Hihi, jag älskar det!

Är det du som har

sminnkat med ögonskugga? :-)

23 Amelie:

hej tack för din kommentar, det hjälpte med rådet och du har så rätt. men det är tufft att släppa. säkerheten som försvinner, och man blir otrygg. men tack så mycket <3 hoppas du haft en bra dag!

24 Beatrice Jakobsson (foto):

sv: JAAA VISST ÄR HON :D!

25 amanda:

sv: aha okej :p

men jag är bara på säsong 5 (a)

26 Linda:

Below deck, White Cap och Pelican Grey ser fina ut. Men jag känner inte att det finns något måste-ha-lack så det blir inget köp för mig.

27 tessan:

:)



Allt bra?

28 Vågar du?:

hihih ok! söt blogg! allt bra? (;

29 Hanna:

First Mate har jag, supersnyggt lack!

30 Honi:

Alicia: Tack!

Emma: Ja det är jag som har gjort alla sminkningar i bloggen om inget annat anges :)

Linda: Jag har haft major lemmings efter Lighthouse, det brukar finns ett lack i varje kollektion som jag blir helt galen efter och Lighthouse är det för mig i denna! Pelican gray är också fin men väldigt neutral!

Vågar du: Tack!

Hanna: Ser så himla snyggt ut!

Kommentera här: