Nytt från Jesse's Girl

Några av er minns säkert att jag skrev om skönhetsföretaget Jesse's Girl (Länk till mitt inlägg här) i Augusti förra året. Sedan dess har jag filat på en beställning och kikade in igen förra veckan för att se om produkterna jag hade på min lista fanns kvar, det flesta låg i deras rea "Last Chance" så det blev ännu billigare än väntat! Dessa fem nagellack + Ögonskuggan samt frakt gick på 22 dollar, alltså ungefär 140 kronor. Självklart kommer det swatches på lacken och skuggan, hojta gärna om det är något lack ni är extra sugen på att se! Jag fick även med prover i ziplockpåsar på ALLA deras eyedusts, riktigt generöst.

Jesse's Girl produkter går att köpa via deras amerikanska webshopp, länk här.

Blue Moon, Confetti, Baby Cakes, Gunmetal och Glee.

Eyedust Penny Arcade, en helt galen intensiv och glittrig kopparfärg.

Kommentera här: