NOTD - Pink flash

Dagens lackning har MNY stått för, en underbar mörk rosalila skapelse som ger ett lätt flash i blått. Underlig kombination men det var just att det var annorlunda som gjorde att jag drogs till det. Lacket heter 553 och kommer som sagt från MNY, jag har köpt mitt på Lindex för 15 kr under en shopping-tripp med finaste Lackat-Sara. I överlag är jag inte så imponerad över MNY's kvalitet men detta var både lättlackat och snabbtorkat, en fullpoängare! Min resa till syd-danmark och tyskland är fortsatt trevlig, hoppas ni har en fin helg allihopa!

Kommentarer:

1 Emma:

Häftiga skiftningar :)

2 sminkan:

Härlig färg!

3 kerstin:

Snyggt!

4 Aidas Make Up:

Wow, vad snygg denna är! Jag gjorde ett videoinlägg om MNY's lack som jag dissade totalt för konsistens och formula, blev galen på det lacket! Detta blev riktigt snyggt på dig!

5 Honi:

Emma: Visst är det läckert!



Sminkan: Ja det är ett av dom roligare MNY lacken får jag säga!



Kerstin: Tack!



Aidas: Jag är som sagt inte alls för imponerad av MNY's lack men detta förvånade mig positivt. Konsistensen på 3/6 jag har är allt för rinniga, ett är för tjockt men detta och ett guldigt är helt perfekta. Konstigt att det skiljer så mycket!

6 Neha:

Grym färg:D

Kommentera här: