NOTD - Holographic... Leopards?

Så var det fredag igen, och det firas såklart med lite holo som sig bör! Denna gång har jag gjort ränder på naglarna med tre olika hololack samt ett glittrande turkost lack för att bryta av lite, sen har jag stämplat svart leopardmönster med konatplattan M57 ovanpå! Lacken jag har använt är Nubar Reclaim (Grön holo), GOSH Holographic (Silver holo), Color Club Wild at heart (Lila Holo) samt Essence Choose Me! som är turkost och glittrande. Bling bling! Jag har försummat sminkandet på det sista men det kommer mer snart, lovar!

Kommentarer:

1 Omygloss:

Love it!

2 Carina:

Vad fint :)

3 BrilliantNail:

Vad fint det blev!

4 FruVesa:

Läckert! Önskar jag hade fler holo

5 kerstin:

Wow vad fint!

6 Cactus:

Snyggt och roligt! :)

7 sminkan:

Vilken rolig idé!

8 Sara - lackat:

gud så snyggt!

9 josefine:

riktigt snyggt! älskar att du använde så många hololack :)

10 Aidas Make Up:

SÅ SNYGGT att jag dör lite, huuuujeeeda miiig!!!! Detta är precis i min smak, snyggt jobbat!!!

11 Honi:

Omygloss: Tack!



Carina: Tack! :)



Brilliant Nail: Tack!



Fru Vesa: Ja jag har inte så många heller må jag erkänna, men man får ju använda dom man har och göra det bästa ut av dom :)



Kerstin: Tusen tack!



Cactus: Tack!



Sminkan. Har sett något liknande runt på nätet och ville prova själv, tycker också det är en väldigt rolig ide!



Sara: Tack!



Josefine: Tack! Är det holofredag så är det ;)



Aidas: Tack Aida! :) Kul att du gillar det!

12 Vanesa:

SUPER snyggt!!! :D

13 Honi:

Vanesa: Tusen tack!

14 Andrea:

Det måste vara bland det läckraste jag har sett i nagellacksvärlden på ett tag! Härligt!! :D

15 Honi:

Andrea: Tack! All ära ska jag inte ta åt mig dock, jag såg något liknande i andra färger (och med andra mönster) på nätet och ville göra en egen variant :)

Kommentera här: