It's raining men.. AGAIN!

Jag ÄLSKADE It's raining men serien med dusckräm från LUSH som tyvärr togs ur sortimentet för ett tag sedan och blev superbesviken då jag inte längre kunde få tag på flaskorna via deras hemsida. Nu är duschkrämen tillbaks i deras sortiment igen(I samtliga storlekar), och kommer ingå som ordinarie produkter! Jag som måste shoppa från Lush's brittiska hemsida kommer klicka hem en flaska av denna karamelliga underbaring snarast för detta är en höjdare utav dess like. Dessa har även dykit upp på LUSH's svenska site, så jag antar att man kan finna dom i deras fysiska butiker.

Priser:
100g kostar 79 kr.
250g kostar 139 kr.
500g kostar 239 kr.

Kommentarer:

1 FruVesa:

Vad luktar den?

2 Kajalpennan:

Om det är så att det skulle underlätta för dig har jag inget emot att vara Lushlangare

3 Honi:

Fru Vesa: Typ Kola, sådär härligt mumsig kola! Har du doftat till Honey i washed the kids (också lush) så är den snarlik.



Kajalpennan: Det brukar fungera med att beställa från Lush's brittiska hemsida, men tack för omtanken!

4 Skincare by Malin R:

Jag är sjukligt beroende av produkter från LUSH! Älskade att jobba i deras butik!

5 Honi:

Malin R: Det förstår jag absolut, jag älskar älskar att gå in i en LUSHbutiik och bara botanisera lite :) Underbara produkter!

Kommentera här: