Isadora Forest Groove Höst 2011

Isadoras höstkollektion för 2011 heter Forest Groove och innehåller massor av spännande nyheter och nya färger av redan existerande produkter. Här kommer lite produktinfo samt bilder på alla produkter! Jag är sugen på Precious Pearls paletten, Flex Tip eyelinern samt Bronze Patina lacket. Även Zinfandel läppisarna i sin härliga lila färg väcker stort begär! Hojta gärna om ni gillar något.

 

Eye Shadow Trio(Nyhet): 80 Precious Pearls, 81 Cool Browns & 84 Forest

Flex Tip Eyeliner(Nyhet): 80 Carbon Black

Moisturizing Lip Gloss: 07 Vintage Rose & 23 Zinfandel

 

Lash Booster Mascara: 60 Super Black

Perfect Moisture Lipstick: 153 Bare Berry, 155 Zinfandel & 156 Mauve Rose

Blush & Bronze: 29 Fresh Rural

Perfect Lipliner: 42 Plum

Wonder Nail: 642 Zinfandel, 718 Bronze Patina & 719 Forest

Kommentarer:

1 roxcat:

Jag är sugen på Precious Pearls-paletten, Zinfandel-läppstiftet och de skimriga lacken, ska bli kul att spana in dem på riktigt sedan!

2 Sminkhörnan:

SV: Men absolut tjejen, så dricker vi varsitt glas champagne och äter chokladpraliner, det blir så bra så =)

3 Cyt:

Allting ser fint ut :)

4 Lina:

Jag kommer absolut att köpa Zinfandel läppstiftet och läppglanset, eventuellt också läppennan.

Sedan så gillar jag ju nagellack och kommer att slå till på Bronze Patina, tror jag har dupes till de andra i samlingen. Skuggorna ser ju också väldigt läckra ut......

5 Anonym:

Isadora <3

Bästa märket ever, Blilligt och bra kavilte, men aldra först kommer nog hm :P

6 Honi:

Roxcat: Lyllos er som kan spana in grejerna i butik!



Cyt: Tycker jag också, otroligt :)



Lina: Jag tycker Bronze Patina är det som ser mest unikt ut, har också många dupes på dom andra :)



Anonym: Absolut! H&M har underbara lack, tycker dom håller superbra kvalitet om man jämför med andra :)

7 Hanna:

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

Kommentera här: