Anna Sui Nagellack

Designern Anna Sui har jag hört talas om många gånger, men jag visste inte att hon även hade ett gäng nagellack släppta under sitt namn. Häromdagen googlade jag efter nagellack som hade mitt namn, ni vet som hur Zoya döper alla sina lack med kvinnonamn och såg dessa underbart fina flaskor i bildsökningen. Själva flaskan ser ut att vara designad som en ros, riktigt vackert.

 

Närbilder på flaskorna samt några swatches på dom olika lacken kan ni finna hos TheNailPhile, här och här.

 

Har inte funnit någon webshopp som säljer dessa(Vet att Urban outfitters har Anna Sui i USA, men ingen aning om dom har det i Sverige), men dom finns på Ebay för smått hutlösa priser. Jag är sugen på ett, mest för den söta flaskans skull, men jag tror jag får hålla på pengarna! Har ni testat Anna Sui's nagellack? Vet ni om andra märken med lika fina flaskor? Nfu-oh's korsettliknande korkar gillar jag, men annars vet jag inte riktigt om fler!

Kommentera här: