Sminkbordet del tre

Tänkte visa ett uppdaterat inlägg med bilder på min sminkförvaring, för ett tag sedan köpte jag nämligen en ny byrå från Ikea som matchade mitt bord och det blev hundra gånger bättre! Såhär såg det ut förut:

Och såhär ser det ut nu! Bordet kommer från Ikea och heter Malm och byrån kommer även den från Ikea från samma serie. Undrar ni vad som står i högra hörnet på bilden nedan så är det våran tvättkorg, den enda "kattsäkra" vi har hittat änsålänge.

På toppen av byrån finns det en lucka som öppnas uppåt som används till smycken, tycker själv det är supersmart:

Så det var alltså det för denna gången, är jätteglad över att jag sparade ihop till den fina byrån för den gjorde det hela mer enhetligt och så fick man plats till en massa grejer (Typ hårtork, platttång osv) som annars ligger på dom mest underliga ställen just för att dom inte har en egen plats.

Kommentarer:

1 carin - wierdanaglar ♥:

har samma byrå som du! :D

2 Honi:

Carin: Visst är den fin! :) Älskar den där lilla smyckesförvaringen!

3 BEAUTY SECRETS:

Gud så FINT! Och allt är så organiserad! :)

<3

4 Carina:

Snyggt!



Gillar serien Malm :) Vi har en stor byrå från den serien, men vill även ha den du har, sparar just nu pengar till den.

5 Emelie - Crazynails:

Sv: Tack så mycket :D



Alltså älska din matta! ;D

6 roxcat:

Vad fint det ser ut! Jag har också ett Malm-bord här hemma. Och åh vad jag vill ha den mattan!nörd =)

7 Honi:

Beauty Secrets: Är det inte organiserat blir jag helt galen! Är sjukt petig med den där hörnan :p



Carina: Jag gillar den också, tycker det är mycket möbler för pengarna :) Sparade också pengar till den, helt klart nöjd.



Emelie: haha så den kom med där på ett hörn! Ja vad kan jag säga, jag är ju lite av en nörd. Den är köpt på Lagerhaus och jag köpte även en matchande tandborstkopp till badrummet :p



Roxcat: Nörderi är det bästa! Kika in på Lagerhaus om dom fortfarande har den, köpte den när jag var hemma i sverige i Augusti (tror jag det var)! :)

8 Sminkan:

Åh, vad fint! Ser verklgien trevligt ut, och praktiskt!

9 Glitter Sisters:

Vad fint det ser ut! Önskar jag hade plats för ett liknande bord. /N

10 Emma:

SV: Tack tack =) Tack snälla för tipset, jättebra sida ju!!!



Mitt sminkbord ser nästan precis likadan ut, dock björk =)

11 FruVesa:

Gud va läckert!



Vad har du fyllt dina skålar, du har penslarna i, med?

Försöker hitta något bättre alternativ än mina stenar. Känns som om de river på handtagen...

12 Honi:

Fru Vesa: Jag har sten från Ikea. Dom hade också sand som jag har funderat på att köpa istället då det är lättare att sticka ner borstarna d :) Tack!

13 Anna:

Hejsan! Skulle jag kunna få låna bilden på bordet som är typ rakt framifrån?



På facebook har vi en köp- och säljsida för folk i vår kommun och jag skulle vilja ha ett bord i det stuket. Så istället för att förklara det tänkte jag att jag skulle kunna lägga upp den bilden och skriva att jag söker ett typ sånt bord. :)

14 Honi:

Anna: Helst inte då det är från min privata lägenhet! Däremot finns bilder på precis samma bord hos ikea.se, bordet heter Malm!

15 Sandy:

Hej!



snyggt sminkbord, har också en likadan. Letar efter en spegel att ha ovanför. Är din från ikea? I så fall, vad heter den?



Mvh//Sandra

16 Honi:

Sandra: Min spegel har jag köpt på röda korset för 50 kronor, tror det finns något liknande på Ikea men jag har ingen aning om vad den heter, tyvärr!

Kommentera här: