Essie Spring 2011

Fröken Rosa vidaretipsade om detta fina nagellackskit från Essie som finns hos Beautybay(länk) och landar på runt 120 kronor. I kitet finns det 4 minilack från vårkollektionen 2011.

Färgerna heter:

  • French Affair – A pale, soft pink
  • Topless & Barefoot – A pink-nude
  • Coat Azure – A stunning ocean blue
  • Nice is Nice – A soft lavender
Själva kitet beskrivs såhär hos Beautybay:

Essie Spring 2011 Mini Collection contains four miniature polishes from the new Spring 2011 collection.

Inspired by Essie’s idea of a French affair (‘wine, sand and endless shopping’), this collection contains four stunning Spring shades to take you through until Summer.

Men ja summa summarum, ända sedan Fröken Rosa la upp tipset i sin blogg har jag varit sådär olidligt sugen på att klicka hem det. Till saken hör väl att jag fortfarande håller på att fullborda mitt Project 10 (Göra slut på 10 produkter innan man får shoppa igen) och har tyvärr allt för mycket viljestyrka att helt enkelt låta bli. Jag har en liten aning om att jag klickar hem detta när jag är färdig med Project 10 om dom fortfarande finns i lager.

Kommentarer:

1 BEAUTY SECRETS Lumene-tävling!:

Jag har denna, älskar färgerna i den! Mina favoriter är Topless & Barefoot, en perfekt nude samt Coat Azure, blek lavendel:)

Kommentera här: